Urzędnicy na zdalnym. Co załatwimy bezpośrednio w lubelskim ratuszu? [AUDIO]

i

Autor: zdj. ilustracyjne/lublin.eu Wydział komunikacji w Lublinie

Urzędnicy na zdalnym. Co załatwimy bezpośrednio w lubelskim ratuszu? [AUDIO]

2020-11-03 14:53

Urząd miasta w Lublinie przechodzi na tryb pracy zdalnej. Ze względu na obecną sytuację epidemiczną preferowany jest​ kontakt telefoniczny i elektroniczny. Dotyczy to zwłaszcza wydziału komunikacji, choć - jak zaznacza Justyna Góźdź z kancelarii prezydenta - niektóre sprawy załatwimy w tradycyjny sposób.

- Bezpośrednia obsługa realizowana jest przede wszystkim w biurach obsługi mieszkańców, zlokalizowanych przy ul. Wieniawskiej, Filaretów, Kleeberga i Szaserów. Również Urząd Stanu Cywilnego przy ul. Spokojnej obsługuje interesantów bezpośrednio, a dotyczy to sporządzenia aktów zgonu i zgłoszeń urodzenia dziecka - dodaje Góźdź.

W zakresie ewidencji działalności gospodarczej bezpośrednią obsługę mieszkańców prowadzi nadal też Wydział Spraw Administracyjnych przy ul. Spokojnej 2.

Wszystkie szczegóły, adresy i godziny pracy urzędników dostępne są na lublin.eu

- Preferowany jest kontakt telefoniczny i elektroniczny - mówi Justyna Góźdź z lubelskiego ratusza
Strajk kobiet w Lublinie