Polecany artykuł:
- Przed pandemią było mniej kontaktów telefonicznych z przychodniami i linie telefoniczne, które mieliśmy były wystarczające, w tej chwili są problemy z dodzwonieniem się - mówi Tomasz Zieliński, prezes Lubelskiego Związku Lekarzy Rodzinnych Pracodawców. - Przez okres pandemii wielu z nas zwiększyło ilość linii telefonicznych, numerów na które można zadzwonić. Dodaliśmy rejestrację online, możliwość zamawiania leków online. Różne drogi kontaktu, które często po prostu nie są pacjentom. Pacjenci dzwonią na dotychczas znany im numer telefonu, a on jest przeciążony, podczas gdy pozostałe linie są wolne i mogliby tam bez kolejki się dodzwonić. Stąd pomysł na portal, który gromadzi te wszystkie dane kontaktowe. Oczywiście one będą aktualizowane.
Wchodząc na stronę internetową www.mojpoz.pl znajdziemy informacje o wszystkich poradniach POZ, nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej oraz o punktach szczepień z województwa lubelskiego. W przyszłości portal ma być rozszerzony na cały kraj.