Jak będzie wyglądał wirtualny Sezon Lublin?
- Musieliśmy przenieść wydarzenie w sferę wirtualną, partnerzy oczywiście dalej zgłaszają się ze swoją ofertą realną, natomiast będzie na pewno mniej fizycznego kontaktu - przyznaje Marcin Kęćko, dyrektor Biura Rozwoju Turystyki w lubelskim Ratuszu. - Liczmy na to, że gdy sezon ruszy latem, to jesienią zobaczymy, jak zdejmowane będą te kolejne obostrzenia. Wtedy będziemy mogli też promować ofertę, którą do nas zgłoszą partnerzy.
Na podstawie tych zgłoszeń, Urząd Miasta wybierze najlepsze zdaniem urzędników i najbardziej charakterystyczne dla Lublina oferty, tak aby potencjalny turysta (głównie z Polski) mógł coś dla siebie znaleźć.
- Dla 20 wybranych przez nas ofert przygotujemy materiały video, profesjonalnie przygotowane przez osoby, które zrekrutujemy do tych działań - dodaje Kęćko. - Powstanie też specjalny portal, znajdą się na nim wszystkie oferty. Pomogą one przyciągać turystów do miasta.
Termin składania zgłoszeń Partnerów upływa 12 czerwca. Szczegóły można znaleźć na stronie internetowej Urzędu Miasta Lublin.