Trwa Sezon Lublin 2025. Ile zebraliście już naklejek?

2025-05-30 15:05

Trwa 14. Sezon Lublin. Turyści i mieszkańcy mogą odkrywać miasto i zbierać naklejki za korzystanie z oferty turystycznej u 50 partnerów. Za 10 naklejek można zdobyć nerkę, a za 25 piknikowy zestaw. Zabawa potrwa jeszcze do 30 września.

Rusza Sezon Lublin 2025. To okazja do zdobycia wyjątkowych nagród w trakcie zwiedzania atrakcji miasta

i

Autor: Arkadiusz Więsek Rusza Sezon Lublin 2025. To okazja do zdobycia wyjątkowych nagród w trakcie zwiedzania atrakcji miasta

W ramach programu można dołączyć do grywalizacji i zdobyć unikatowe nagrody!

To już czwarta edycja tego wydarzenia, które z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Dzięki szerokiej współpracy z lokalnymi partnerami oferta tegoroczna jest wyjątkowo bogata. Mamy aż ponad 50 partnerów z różnych branż: gastronomii, kultury, rekreacji czy turystyki, co daje ponad 60 propozycji, z których mieszkańcy i turyści mogą korzystać, zbierając naklejki i wymieniając je na atrakcyjne nagrody. Ta edycja to nie tylko dobra zabawa, ale też kolejny krok w budowaniu wizerunku Lublina jako miasta otwartego, zaangażowanego i atrakcyjnego turystycznie. To możliwe dzięki szerokiej współpracy z przedstawicielami branży turystycznej - mówi Beata Stepaniuk-Kuśmierzak, zastępczyni prezydenta Lublina.

Dla bardziej zaangażowanych uczestników przewidziano nagrodę za 25 naklejek, czyli praktyczny zestaw piknikowy, w skład którego wchodzą torba termiczna oraz bidon na wodę. 

Warto podkreślić, że jednym z punktów programu jest gra miejska, która nie wymaga żadnych wydatków, wystarczy przejść trasę pełną zagadek i zdobyć w ten sposób punkty. Statystyki potwierdzają sukces projektu. W ciągu ostatnich 3 lat wydaliśmy blisko 50 000 nagród pierwszego stopnia i ponad 13 000 nagród drugiego stopnia. Natomiast łączne wydatki uczestników u partnerów naszego projektu przekroczyły milion złotych. To pokazuje, jak silne jest zaangażowanie mieszkańców i turystów, a także jak duże znaczenie ma akcja dla lokalnych przedsiębiorców - mówi Marcin Kęćko, dyrektor Biura Rozwoju Turystyki.

Do akcji może dołączyć każdy. Za każde wydane 25 zł na wybrane usługi lub produkty uczestnicy otrzymują naklejki w 8 kategoriach:

  • Kustosz – 5 naklejek (muzea, zabytki)
  • Atleta – 4 naklejki (sport i rekreacja)
  • Przybysz – 3 naklejki (noclegi)
  • Smakosz – 5 naklejek (gastronomia)
  • Widz – 4 naklejki (koncerty, widowiska, pokazy interaktywne, warsztaty manualne)
  • Spacerowicz – 4 naklejki (usługi przewodnickie)
  • Kolekcjoner – 4 naklejki (pamiątki i publikacje)
  • Joker – 1 naklejka (za poprawne rozwiązanie gry miejskiej)

To doskonała okazja, by poznać miasto, odkrywać jego atrakcje i jednocześnie wspierać lokalną branżę turystyczną. Jednym z miejsc, które biorą udział w tegorocznym Sezonie Lublin jest nowo otwarta Piwnica Kata. Znajdziecie ją przy ulicy Królewskiej 4.

Zobacz także naszą galerię zdjęć: Pomysł na Dzień Dziecka 2025 w woj. lubelskim

Kosmiczny korowód studencki 2025 przeszedł ulicami Lublina
Lublin Radio ESKA Google News