W ramach programu można dołączyć do grywalizacji i zdobyć unikatowe nagrody!
To już czwarta edycja tego wydarzenia, które z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Dzięki szerokiej współpracy z lokalnymi partnerami oferta tegoroczna jest wyjątkowo bogata. Mamy aż ponad 50 partnerów z różnych branż: gastronomii, kultury, rekreacji czy turystyki, co daje ponad 60 propozycji, z których mieszkańcy i turyści mogą korzystać, zbierając naklejki i wymieniając je na atrakcyjne nagrody. Ta edycja to nie tylko dobra zabawa, ale też kolejny krok w budowaniu wizerunku Lublina jako miasta otwartego, zaangażowanego i atrakcyjnego turystycznie. To możliwe dzięki szerokiej współpracy z przedstawicielami branży turystycznej - mówi Beata Stepaniuk-Kuśmierzak, zastępczyni prezydenta Lublina.
Dla bardziej zaangażowanych uczestników przewidziano nagrodę za 25 naklejek, czyli praktyczny zestaw piknikowy, w skład którego wchodzą torba termiczna oraz bidon na wodę.
Warto podkreślić, że jednym z punktów programu jest gra miejska, która nie wymaga żadnych wydatków, wystarczy przejść trasę pełną zagadek i zdobyć w ten sposób punkty. Statystyki potwierdzają sukces projektu. W ciągu ostatnich 3 lat wydaliśmy blisko 50 000 nagród pierwszego stopnia i ponad 13 000 nagród drugiego stopnia. Natomiast łączne wydatki uczestników u partnerów naszego projektu przekroczyły milion złotych. To pokazuje, jak silne jest zaangażowanie mieszkańców i turystów, a także jak duże znaczenie ma akcja dla lokalnych przedsiębiorców - mówi Marcin Kęćko, dyrektor Biura Rozwoju Turystyki.
To doskonała okazja, by poznać miasto, odkrywać jego atrakcje i jednocześnie wspierać lokalną branżę turystyczną. Jednym z miejsc, które biorą udział w tegorocznym Sezonie Lublin jest nowo otwarta Piwnica Kata. Znajdziecie ją przy ulicy Królewskiej 4.
Zobacz także naszą galerię zdjęć: Pomysł na Dzień Dziecka 2025 w woj. lubelskim
