Konwój rusza z Warszawy i zawita na Lubelszczyznę
Tegoroczna trasa świątecznej ciężarówki Coca-Coli rozpocznie się 30 listopada w Warszawie. Kultowy, czerwony pojazd odwiedzi w sumie siedem miast w całej Polsce.
Na liście znalazły się:
- Warszawa (30.11),
- Opole (4.12),
- Kielce (6.12),
- Kraśnik (7.12),
- Radom (12.12),
- Poznań (13.12)
- oraz Ełk (15.12).
To właśnie Kraśnik będzie jedynym przystankiem ciężarówki w województwie lubelskim w 2025 roku. Dla mieszkańców regionu to wyjątkowa okazja, by ponownie poczuć klimat znany z kultowych świątecznych reklam.
To nie pierwszy raz kiedy Ciężarówka Coca-Coli przyjechała do w woj. lubelskiego w ostatnich latach. Mieszkańcy regionu mogli się cieszyć wyjątkową świąteczną atmosferą 16 grudnia 2023 roku, kiedy to wydarzenie odbywało się w Lublinie na placu Zamkowym.
Mnóstwo atrakcji i świątecznych aktywacji
Podczas każdego przystanku na odwiedzających czekać będą liczne atrakcje. Wśród nich pojawi się fotobudka 360°, interaktywna gra, stanowiska do dekorowania bombek oraz specjalny ekran, z którego będzie można wysłać świąteczne życzenia.
W wybranych lokalizacjach zagości również foodtruck przygotowany we współpracy z siecią Biedronka, serwujący sezonowe przekąski i napoje. Jak podkreśla marka, celem wydarzenia jest wspólne przeżywanie radosnych chwil oraz przypomnienie, że święta to czas bliskości i drobnych gestów.
– Od niemal trzech dekad świąteczna ciężarówka Coca-Cola wprowadza magię świąt do miast na całym świecie. Stała się ona symbolem radości, wspólnoty i życzliwości – podkreśla Magdalena Pawlak, brand menadżerka Coca-Cola Polska.
Akcje dobroczynne i ekologiczne inicjatywy
Podczas świątecznej trasy Coca-Cola po raz kolejny połączy zabawę z działaniami dobroczynnymi. Na każdym przystanku pojawi się recyklomat. Wrzucając do niego puste opakowanie po napoju, można przekazać równowartość kaucji na posiłek dla podopiecznych Federacji Polskich Banków Żywności. Dodatkowo każdy uczestnik otrzyma kod do aplikacji Coca-Cola, dzięki któremu weźmie udział w loterii.
Tegoroczna kampania świąteczna obejmuje także reklamy telewizyjne, działania w social mediach oraz współpracę z influencerami. Nie zabrakło również akcentu modowego — marka przygotowała limitowaną bluzę z organicznej bawełny we współpracy z Marcellem Pustulem.
Dla mieszkańców Lubelszczyzny najważniejsza pozostaje jednak data 7 grudnia — właśnie wtedy Kraśnik zamieni się w świąteczne centrum regionu i przyciągnie wszystkich, którzy chcą poczuć magię kultowej ciężarówki Coca-Coli.
W pomoc włączają się również użytkownicy aplikacji Glovo. Każdy zakup napoju Coca-Cola, Fanta, Sprite lub Cappy do 30 listopada przyczyni się do przekazania jednego posiłku osobie potrzebującej. Zebrane środki trafią na przygotowanie paczek żywnościowych.
Zobacz także: Park Iluminacji w Lublinie