Zdjęcie ilustracyjne

i

Autor: Urząd Miasta Lublin Zdjęcie ilustracyjne

Awaria usunięta, petenci Wydziału Komunikacji przyjmowani są na bieżąco

2020-05-28 13:37

Urząd Miasta w Lublinie informuje, że obsługa interesantów w Wydziale Komunikacji odbywa się już płynnie, od dzisiaj (28.05) działają wszystkie systemy obsługujące kolejność przyjęć klientów.

Problemy w Wydziale Komunikacji lubelskiego Ratusza pojawiły się wczoraj, powodem była awaria systemu kolejkowego. Na szczęście problem udało się już rozwiązać.

– Dziennie średnio załatwianych jest ok. 750 spraw, z czego ok. 370 z zakresu rejestracji i oznaczania pojazdów, ok. 350 z zakresu praw jazdy oraz ok. 30 z zakresu techniczno-przewozowego – informuje Monika Głazik z biura prasowego Urzędu Miasta w Lublinie. – W związku z ograniczeniem liczby osób jednocześnie przebywających w tym samym czasie w jednym pomieszczeniu, przed planowaną wizytą w Wydziale Komunikacji niezbędna jest wcześniejsza rezerwacja wizyty.

Wizyty w Wydziale Komunikacji można zarezerwować na dwa sposoby:

- przez Internet - za pośrednictwem strony rezerwacja.lublin.eu


lub

- telefonicznie, dzwoniąc na podane niżej numery:

w sprawach rejestracji pojazdów, wyrejestrowania, wycofania czasowego: 81 466 32 15, 81 466 32 53,
w sprawach odbioru stałego dowodu rejestracyjnego, wpisania adnotacji: 81 466 32 47,
wydania praw jazdy, wymiany praw jazdy, wydania wtórnika, PKK: 81 466 32 27,
w sprawach zatrzymania praw jazdy, kursów reedukacyjnych, kontrolnych badań lekarskich:  81 466 32 23,
w sprawach kar za niezarejestrowanie pojazdu, niezgłoszenie zbycia/nabycia oraz w sprawie zajęć komorniczych: 81 466 32 56,
w sprawach stacji kontroli pojazdów: 81 466 32 12,
w sprawach ośrodków szkolenia kierowców: 81 466 32 11,
w sprawach taksówek: 81 466 32 13,
w sprawach transportowych: 81 466 32 14.

Ptasia kolumna na drodze

Tablice rejestracyjne w Polsce. Z jakiego województwa pochodzi auto oznaczone...

Pytanie 1 z 10
BWM: