Pierwszy Primark na wschodzie Polski
Otwarcie zaplanowano na 5 grudnia o godz. 9:00. Sklep zajmie ponad 2660 m² powierzchni handlowej na jednym piętrze Felicity. W asortymencie znajdą się zarówno codzienne ubrania, jak dżinsy czy bielizna nocna, jak i nowości z działów mody, urody oraz wyposażenia domu – wszystko w charakterystycznych dla marki przystępnych cenach. Dla wielu klientów z województwa lubelskiego będzie to pierwsza okazja, by zrobić zakupy w Primarku bez wyjazdu do innych dużych miast.
Nowy design i wygodniejsze zakupy
Lubelski sklep wyróżni się nowym projektem wnętrza i układem, pierwszym tego typu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Na wejściu klientów powitają duże witryny oraz intensywny odcień niebieskiego – znak rozpoznawczy Primarka – który spaja całą przestrzeń. Ekspozycję najnowszych kolekcji wzmocnią jasne kasetony świetlne i ekrany cyfrowe, a odświeżona strefa kosmetyczna ma dodatkowo podnieść komfort zakupów. Do dyspozycji klientów będzie 8 kas samoobsługowych oraz 4 tradycyjne.
Maciej Podwojski, Head of CEE w Primark, podkreśla znaczenie inwestycji: „Nasza inwestycja w Europie Środkowo-Wschodniej wyraźnie pokazuje długoterminowe zaangażowanie w rozwój regionu, czego dowodem jest planowane otwarcie sklepu w Lublinie…”. Jak dodaje, po pięciu latach obecności w Polsce marka konsekwentnie zwiększa zasięg, obserwując rosnący popyt na swoją ofertę.
Korzyści dla miasta i dalsza ekspansja
Primark zainwestował w Lublinie ponad 9 mln euro. Efektem będzie stworzenie ponad 80 miejsc pracy, co ma realnie wesprzeć lokalną gospodę i rynek zatrudnienia w mieście. Sklep ulokowano w Felicity przy al. Wincentego Witosa 32.
Zadowolenia nie kryje także zarząd Felicity. Andrzej Wąsowicz, dyrektor centrum, zaznacza: „Z ogromną radością czekamy na otwarcie sklepu Primark, które wzmocni naszą pozycję lidera na rynku centrów handlowych w regionie…”.
Primark ma dziś siedem sklepów w Polsce – m.in. w Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Łodzi i Bydgoszczy – a Lublin będzie ósmą lokalizacją. Firma nie zwalnia tempa: zapowiedziała już kolejne otwarcia w warszawskiej Promenadzie oraz w Atrium Biała w Białymstoku. Wejście do Felicity to więc nie tylko lokalna nowość, ale też kolejny krok w budowaniu silnej pozycji marki w Polsce i w całym regionie CEE.
Zobacz także: Pierwszy Starbucks w Lublinie