Biuro w Lublinie oferuje usługi z zakresu wsparcia i transformacji infrastruktury IT, zarządzanie procesami ITIL, hosting oraz service desk, a także wsparcie techniczne czy zarządzanie infrastrukturą informatyczną klientom i klientkom z takich krajów jak Niemcy, Francja, Szwajcaria, Kanada, a także Włochy, Hiszpania, Portugalia czy Brazylia.
– Jesteśmy dumni z naszego wzrostu w Lublinie i widzimy tutaj ogromny potencjał. W naszym oddziale koncentrujemy się na zatrudnianiu osób z różnorodnym doświadczeniem – jednocześnie kładziemy nacisk na znajomość języków obcych oraz chęć do nauki. Dołączenie do naszego zespołu to szansa dla osób będących na początku swojej drogi zawodowej, które dzięki pracy w międzynarodowej firmie mogą zdobywać doświadczenie i rozwijać swoje kompetencje. Nasza inwestycja w lokalny rynek pracy IT jest też dowodem na to, że Lublin staje się coraz ważniejszym centrum technologicznym w Polsce – mówi Michael Żółtowski, Head of Delivery Center Lublin w Capgemini.
Capgemini w Lublinie jest zaangażowane w lokalne środowisko akademickie. Firma współpracuje z UMCS, regularnie organizując wykłady i warsztaty z cyklu "Paszporty Biznesu" i "Career and me". Ponadto od zbliżającego się semestru zaplanowane są zajęcia dla studentów i studentek filologii germańskiej i francuskiej, które mają przygotowywać do pracy w środowisku biznesowym.
Szczegóły rekrutacji będą podane w najbliższym czasie.