MOSiR szuka sponsora tytularnego
Jak poinformował w środę (22 stycznia) zarząd lubelskiego MOSiR-u, ogłoszony został nabór na sponsora tytularnego lubelskiego obiektu, który aktualnie znany jest jako Arena Lublin.
- To nowoczesny obiekt sportowy, będący wizytówką miasta, który od lat gości kluczowe wydarzenia sportowe, kulturalne oraz biznesowe. Sponsoring tytularny Areny Lublin stanowi unikalną szansę na budowanie wizerunku marki w środowisku sportowym i lokalnej społeczności – informuje Aleksandra Romańska, rzecznik prasowy MOSiR „Bystrzyca” w Lublinie.
Jak się okazuje, umowa, która zostanie podpisana ze sponsorem niesie wiele profitów.
- W zamian za wynagrodzenie na rzecz Organizatora, uzyska prawo do wyłączne prawo do posługiwania się tytułem Sponsora Tytularnego Areny Lublin w tym w połączeniu z Nazwą Sponsora, sponsor, według swojego wyboru, w wykonaniu przyznanego prawa może posługiwać się tytułem „Nazwa Sponsora - Sponsor Tytularny Areny Lublin”, „Nazwa Sponsora Arena Lublin” oraz inne związane z nim prawa, zgodnie z warunkami i wynikami niniejszego Konkursu – czytamy w regulaminie.
Arena Lublin – najnowocześniejszy obiekt tego typu w woj. lubelskim
„Za Cukrownią” w 2014 roku powstała Arena Lublin. Obiekt może pomieścić 15 tys. widzów. Na co dzień z obiektu korzystają z niego piłkarze Motoru Lublin, którzy rywalizują w najwyższej klasie rozgrywkowej – PKO BP Ekstraklasie.
Oddany do użytku we wrześniu 2014 roku obiekt, jest miejscem również treningów klubów i szkółek piłkarskich. Posiada 18 lóż VIP, salę restauracyjną, a także zaplecze szkoleniowe.
- Arena Lublin to największy, najnowocześniejszy i najnowszy tego typu obiekt w regionie. Ma naturalną podgrzewaną murawę, kryte trybuny i przeznaczony jest głównie do rozgrywania meczów piłki nożnej – możemy przeczytać w regulaminie.
Szczegóły dotyczące zasad udziału w konkursie znajdują się pod tym adresem.