Sprzedaż prowadzona jest za pośrednictwem strony internetowej www.biletyna.pl.
Ceny:
- bilet normalny na jeden dzień imprezy – 50 zł,
- ulgowy na jeden dzień – 40 zł,
- ulgowy dla posiadaczy Ogólnopolskiej Karty Dużej Rodziny lub Ogólnopolskiej Karty Seniora (jednodniowy) – 35 zł.
W przedsprzedaży jest też możliwość zakupu biletu dwudniowego (normalny 80 zł, a ulgowy 70 zł).
Bilety SPOTTER są do nabycia w cenie 150 zł, a bilet VIP – 250 zł.
Sprzedaż biletów w regularnej cenie ruszy 10 czerwca.
Koszt normalnego biletu jednodniowego będzie wynosił 60 zł, ulgowego – 50 zł, ulgowego dla posiadaczy ww. kart – 35 zł. Cena biletu SPOTTER oraz VIP nie ulegną zmianie.
Jeśli zdecydujemy się na zakup biletu online, w dniu imprezy trzeba będzie wymienić je na opaskę upoważniającą do wejścia na teren Festivalu.
Kolejna gwiazda na świdnickim niebie
Organizatorzy imprezy przedstawili kolejną gwiazdę lotniczego show. Artur Kielak, mistrz akrobacji samolotowej oraz wielokrotny reprezentant Polski na Mistrzostwach Europy i Świata zaprezentuje swoje niesamowite umiejętności na samolocie GB-1.
– Od kiedy pamiętam, spędzałem całe dnie siedząc przy ogrodzeniu lotniska w osi pasa startowego, obserwując startujące i lądujące Migi-21 i Migi-29. Tak, jak ich piloci, chciałem wykonywać karkołomne ewolucje na niebie i być najlepszym z najlepszych. Pilotem chciałem być od zawsze – mówi Artur Kielak.
Jeden z najbardziej rozpoznawalnych pilotów na świecie szkolił się w Polsce oraz w Stanach Zjednoczonych. Doświadczenie zdobył, między innymi, jako pilot demonstracyjny dla fabryki Cessny, pilot samolotu Boeing 737-300, 400 czy 737-800. 20 lat temu, 22 czerwca 2004 roku, wykonał pierwszy lot samolotem Zlin 526F.
– W Katowicach wyszkoliłem się w akrobacji podstawowej, średniej i rozpocząłem akrobację wyższą. Kolejno latałem na Zlinach 526F i AFS, by 15 maja 2005 roku zasiąść za sterami Zlina 50LS – SP-AUD. W Radomiu latałem na Extrze 300L. W okresie od sierpnia 2007 roku do maja 2009 roku latałem w Grupie Akrobacyjnej Żelazny na Zlin 526F, Zlin 526AFS, Zlin 50. Jestem członkiem Aeroklubu Barcelona w Hiszpanii, w którym latałem na CAP-10 oraz Zlinie 50, aby wreszcie usiąść za sterami jednomiejscowej wersji Extry 300S. W roku 2010 zacząłem latać Extrami 330 LC – dodaje Artur Kielak.
Zobacz także: „Militaria – Zlot Miłośników Militariów, Strzelectwa i Survivalu” 2024 w Targach Lublin