Uczniwie i studenci, którzy chcieliby już rozpocząć korzystanie z komunikacji miejskiej, a ich bilet nie osiągnął jeszcze końcowej daty muszą zgłosić się do ZTM drogą mailową na adres [email protected].
- Jednocześnie podkreślamy, że odzyskanie „zawieszonych” dni ważności biletu nie dzieje się automatycznie - informuje Justyna Góźdź z ZTM w Ludlinie i dodaje: - Datę rozpoczęcia wykorzystania „zawieszonych” dni należy zgłosić poprzez wypełnienie formularza on-line lub osobiście w Punkcie Sprzedaży Biletów ZTM.
Te ostatnie będą teraz działać dłużej.
Od 25 maja Punkty Sprzedaży Biletów oraz Biuro Obsługi Klienta przy ul. Nałęczowskiej 14 i Zielonej 5 czynne będą w godzinach 7.30 - 15.30.
Przy czym obsługa klientów będzie się odbywała nadal przy zachowaniu środków ostrożności.
- Dopuszczalna liczba interesantów przebywających w tym samym czasie w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż jedna osoba na jedno stanowisko obsługi, nie wliczając osób obsługujących interesantów - wyjaśnia Góźdź - Dla wspólnego dobra, prosimy o przestrzeganie powyższej zasady i stosowanie się do komunikatów znajdujących się w pomieszczeniach oraz do ewentualnych wskazówek pracowników punktów.
Polecany artykuł: