- W związku z planowanymi przez nas od dłuższego czasu działaniami, od 18 listopada mieszkanki i mieszkańcy Lublina mogą korzystać z punktu informacyjno-podawczego w lubelskim Ratuszu. Punkt informacyjno-podawczy ma na celu ułatwienie składania dokumentów takich jak wnioski czy podania, a także zapewnienie mieszkańcom bezpośredniego dostępu do informacji dotyczących działalności urzędu i działań podejmowanych przez miasto. Dodatkowo jest to szczególna pomoc dla osób starszych, które mogą mieć trudności w dotarciu do innych punktów administracyjnych lub skorzystaniu z usług cyfrowych - mówi Beata Pietryczuk z lubelskiego ratusza.
Pozostałe pisma związane na przykład z dowodem osobistym, prawem jazdy czy podatkami można składać w Biurach Obsługi Mieszkańców. Znajdują się one w pięciu lokalizacjach w Lublinie: przy ul. Wieniawskiej 14, Filaretów 44, Szaserów 13-15, Franciszka Kleeberga 12a oraz przy ul. Nowy Świat 38. Tam mieszkańcy Lublina otrzymają kompleksowe wsparcie administracyjne.
Biuro Obsługi Mieszkańców w ratuszu pełni teraz wyłącznie funkcję informacyjno-podawczą. Jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30.
Zobacz także naszą galerię zdjęć: Motor Lublin lepszy w starciu z Radomiakiem Radom! Beniaminek PKO BP Ekstraklasy zadomowił się na dobre w najwyższej klasie rozgrywkowej