Muzeum stara jak najbardziej zróżnicować ofertę, tak aby dotrzeć do jak największej liczby osób. Z tego powodu na portalach społecznościowych zamieszczane są wpisy dotyczące m.in.: samego funkcjonowania obozu na Majdanku, ewakuacji więźniów, czy nieznanych historii związanych z działalnością Armii Krajowej.
Szerzej o ofercie przygotowanej przez instytucję mówi Krzysztof Stanek z Państwowego Muzeum na Majdanku:
Mamy projekty związane z: osobistymi historiami, z przetrwaniem więźniów, wzajemnym wsparciem, przyjaźnią, ale również miłością, która rodziła się na Majdanku. Mamy również cykle skierowane do osób, które lubią posłuchać książek - cykl podcastów, w którym czytamy wspomnienia Jerzego Kwiatkowskiego, byłego więźnia obozu na Majdanku, który napisał książkę „485 dni na Majdanku”. Jest to najpełniejsza relacja z pobytu w obozie, a w tym momencie mamy już z niej ponad półtorej godziny nagrań.
Oferta Państwowego Muzeum na Majdanku jest stale rozszerzana. Materiały znajdziecie na stronie placówki, Facebooku, Instagramie oraz YouTube.