Wielka niespodzianka dla pasażerki ze Świdnika
Magdalena Rynkun nie kryła zaskoczenia i wzruszenia, kiedy po wyjściu z samolotu okazało się, że to właśnie ona jest jubileuszowym, czteromilionowym pasażerem.
– Jestem bardzo zaskoczona. Ale też cieszę się, bo mieszkam w Świdniku i kolejny już raz korzystam z naszego lotniska. To dla mnie oczywisty wybór – mam najbliżej do domu – mówiła wyróżniona podróżna.
Tego dnia pani Magdalena odbyła aż dwie lotnicze podróże – najpierw z Luksemburga do Warszawy, a następnie z Okęcia. To właśnie podczas drugiego lotu stała się bohaterką uroczystości, w której uczestniczyli przedstawiciele samorządów – głównych właścicieli portu, a także zarząd spółki.
Na panią Magdalenę czekały nagrody i gratulacje. Otrzymała walizkę podróżną, voucher do Business Lounge w Porcie Lotniczym Lublin oraz zestaw upominków od partnerów wydarzenia. PLL LOT reprezentował wicedyrektor siatki połączeń, Wojciech Worona, który wręczył plecak i firmowe prezenty. Z kolei członek zarządu województwa lubelskiego, Marcin Szewczak, zachęcał panią Magdalenę do pełnienia roli ambasadorki regionu.
Dynamiczny rozwój i ambitne plany
Jubileuszowa uroczystość była także okazją do podkreślenia roli lotniska w rozwoju regionu.
– Odprawienie czteromilionowego pasażera to dla nas powód do dumy i radości. To mocny dowód, że Port Lotniczy Lublin cały czas się rozwija, a mieszkańcy województwa coraz chętniej wybierają nas jako miejsce rozpoczęcia swoich podróży – zaznaczył prezes zarządu lotniska Krzysztof Matuszczyk.
Przedstawiciele samorządów i miasta zwrócili uwagę na znaczenie codziennych połączeń z Warszawą. Zastępca prezydenta Lublina ds. inwestycji i rozwoju, Tomasz Fulara, podkreślił, że dzięki nim mieszkańcy regionu mogą szybko i wygodnie korzystać z bogatej siatki lotów z największego polskiego lotniska przesiadkowego.
Lotnisko w Świdniku, które działa od 2012 roku, notuje coraz lepsze wyniki. Tylko w ostatnich miesiącach liczba odprawianych pasażerów systematycznie rośnie, a według prognoz rok 2025 może zakończyć się rekordowym wynikiem.
– Dzisiejszy sukces to efekt ciężkiej pracy całego zespołu i bardzo dobrej współpracy z liniami lotniczymi oraz naszymi akcjonariuszami. Chcę serdecznie podziękować pasażerom za zaufanie i pracownikom za codzienne zaangażowanie – podsumował prezes Matuszczyk.
Zobacz także: Tak powstawał Hotel Arche - Sanatorium Milicyjne w Nałęczowie